پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

مصاحبه اختصاصی با دانیال بهزادی در جشن اوبونتو ۱۲٫۰۴

انیال بهزادی دانشجوی ترم آخر مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد تهران شمال و از اعضای  ایرانی انجمن‌ فارسی اوبونتو

ابتدا خودتون را معرفی کنید؟

دانیال بهزادی دانشجوی ترم آخر مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد تهران شمال و از کاربران انجمن‌ فارسی اوبونتو

اهدافتون از برگزاری جشن انتشار اوبونتو ۱۲.۰۴ چه بوده است؟

با توجه به اینکه ابونتو هر ۶ ماه یکبار توزیع جدید دارد و چون نرم افزار های آزاد بر پایه جامعه خود شکل میگیرد

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید



واگر جامعه ای وجود نداشته باشد ان نرم افزار ارزش خودش را از دست میدهد و اینکه بتوانیم این جامعه را دورهم جمع کنیم هر ۶ ماه یکبار برای نزدیکی بیشتر و آشنایی با عقاید یکدیگر با هماهنگی انجمن‌های فارسی اوبونتو و اعضای فعال سعی میشود که این برنامه را داشته باشیم.

شما از چه سالی عضو انجمن‌های فارسی اوبونتو شدید؟

انجمن را اولین بار تعدادی از دوستان از جمله آقای حسن پور سال ۸۴-۸۵ راه اندازی کردند ومن از سال ۸۶ جزو انجمن شدم و هم اکنون نیز از ناظران انجمن هستم.

انتخاب افراد و موضوعات مورد بحث در این گردهمایی چگونه بوده است؟

اول یکسری از مباحثی را که بنظر مهم و قابل بحث بود را انتخاب کردیم و با توجه به مباحث انتخاب شده از اعضای انجمن دعوت کردیم که خوشبختانه همه ی عزیزان دعوت مارا قبول کردن ولی بعضی از دوستان نیز که در شهرهای دیگر سکونت داشتند بدلیل تاخیر در پرواز فرودگاه نتونستند مارا همراهی کنند .

تمام افرادی که امروز حضور دارند از اعضای انجمن هستند هم از مدیران وناظران انجمن و هم کاربران عادی که تخصص مربوط به به مباحث انتخاب شده را داشتند.

آیا مسئولین دانشگاه از این اقدام شما حمایت کرده اند؟

برای برگزاری این جشن با انجمن علمی دانشگاه صحبت شده و از جانب انها نیز حمایت شده ایم.

اولین آشنایی شما با لینوکس به چه صورت بوده است؟

من لینوکس را اولین بار از سر کنجکاوی نصب کردم و چند وقتی با ان کار کردم اما دوباره ویندوز را نصب کرردم

اما آشنایی من با لینوکس از توزیع ابونتو بود که با سی دی های لایو آن میتونستیم بدون نصب ان را امتحان کنیم وبعد از آن با آشنایی بیشتر با ابونتو و نرم افزار های آزاد علاقه مند شدم و دیگر به ویندوز بر نگشتم

شما بشخصه از کدام توزیع گنو لینوکس بیشتر استفاده میکنید؟

در سیستم شخصی خودم از ابونتو استفاده میکنم آن هم بخاطر استفاده راحت و اینکه کارها خیلی راحت انجام میشه ولی برای کارهایی که مربوط به پروژه نرم افزاریم میشه برای دانشگاه و یا کارهای دیگه از آرچ لینوکس استفاده میکنم چون کانفیگ ها و درست انجام شدن کارها برام خیلی مهمه .

شما از سیستم عامل ویندوز هم استفاده میکنید؟

نه !

اصلا؟

یک لپ تاپ خیلی قدیمی دارم که سیستم عامل ویندوز روی آن نصب شده ومیتونم بگم که این لپ تاپ ۳ ساله که روشن نشده!

گنو لینوکس چه ویژگی داشته است که شما را راغب کرده که از این سیستم عامل استفاده کنید؟

دلایل زیادی داره ، یکی علاقه ام به نرم افزار آزاد واینکه دستم بازه برای انجام کارها و محدودیتی نداره و رهایی از مسائل امنیتی و ویروس و آنتی ویروس ها و اینکه همه نرم افزارهای کاربردی لازم برای کاربر بصورت پیش فرض روی اوبونتو نصب است.

و جمله پایانی شما؟

بنده از شما و تمامی دوستان و شرکت کنندگان در این جشن تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برایشان دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
خنده خونه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:53 http://fungroup.ir/

ممنون
متفاوت ترین وب سایت سرگرمی تفریحیhttp://fungroup.ir/

Mohammad Ali چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:15

سلام.من میخواستم در مورد هک حساب های بانکی خارجی ازتون اطلاعاتی بگیرم؟؟؟؟ممنون میشم.مرسی

دوست عزیزاین کار غیرمجاز هستش
میتونید به سایت های کرکینگ ست یا آشیانه سربزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد