پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

مشکل دار شدن تایپیک های عکس دار

سلام دوستان من بعد از چند مدت برگشتم ودیدم تایپیک هایی که همراه با عکس بود عکس های این مطلب همه مشکل دار شدن و این بلا دفعه چندمه که سر من میاد که سایت های آپلود سنتر غیرفعال میشن واین دفعه به دلیل غیر فعال شدن  سایت آپلود img4upهستش که سعی میکنم مطالبی که جدیدترن 2باره آپلود کنم

اگر کسی سایت آپلودخوبی میدونه به من تو قسمت نظرات معرفی کنه مرسی

شرمنده همگی فعلا بای


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد