پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

یاهو ایمیل کاربران غیرفعال را واگذار می‌کند


شرکت یاهو به آن دسته از کاربرانی که طی ۱۲ ماه گذشته از سرویس پست الکترونیکی خود در این سایت استفاده نکرده‌اند هشدار داد که شناسه کاربری آنها را بازیابی می‌کند و آن را در اختیار دیگر کاربران می‌گذارد.
 این شرکت در وبلاگ رسمی خود توضیح داد که شناسه‌های کاربری افرادی که طی یک سال گذشته سراغ ID خود نرفته‌اند را آزاد می‌کند تا کاربران جدید بتوانند آنها را در اختیار بگیرند.



برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

به گزارش  پایگاه خبری فناوری اطلاعات وبه نقل از ایتنا.به گفته یاهو، برخی از شناسه‌های کاربری در این سایت همواره مورد درخواست کاربران جدید بودند و از آنجایی که صاحبان این شناسه‌ها هرگز سراغ آنها نرفته‌اند، قصد دارد آنها را آزاد کند.

"جی روسیتر"(Jay Rossiter) مدیر پلتفورم‌های یاهو در این خصوص گفت: «اگر شما هم مثل من باشید ترجیح می‌دهید که یک شناسه کاربری کوتاه، آسان، قابل حفظ کردن و مناسب مانند albert@yahoo.com را برای خود داشته باشید و به‌جای آن به‌اجبار شناسه albert۹۳۳۰۳۹۹@yahoo.com را مورد استفاده قرار ندهید.»

این طور که یاهو گفته است، از اواسط ماه ژوئیه کاربران می‌توانند IDهای مورد نظر خود را در سایت یاهو ایجاد کنند تا در اواسط ماه آگوست به آن‌ها اعلام شود که کدام یک از این IDها را می‌توانند در اختیار بگیرند.
 

نظرات 10 + ارسال نظر
امید طلایی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:56

سلام دوست عزیز
راستش من بلد نیستم ایمیل درست کنم
آیا شما میتوانید به من کمک کنید و یک ایمیل درست کنید یعنی بلد بودم اما نمیدانم چرا آلان نمی توانم درست کنم راستش انگلیسی من ضعیف هست
اگر شما بلد هستید لطفا کمکم کنید
اگر امکان دارد با نام امید برایم یک ایمیل درست کنید
من همینجا بازم میام ببینم آیا کمکم میکنی یا نه
امیدوارم کمکم کنید آخه از هر کی گفتم جوابم نداد و محل به من نگذاشت
تو را خدا واسه من یک ایمیل درست کن

دوست عزیز اسمی رو که میخواهید باهاش میل بسازید بگید من براتون انجام میدم و پسوورد هم بذاری فقط اگر درحال حاضر میلی درای یا آشنا ها میل دارن بگید که من براتون پسسورد رو بفرستم چون اینجا نمیشه اگر میل دراید پسورد و نام کاربری که میخواهید برا میل به میلم بفرستید
من براتون میسازم

امید طلایی دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:06

سپاس که به کامنت من جواب دادید راستش نا امید شده بودم
دوست عزیز لطفا با این اسم یک ایمیل در یاهو درست کن
omid gold

لطفا با همین اسم که گفتم باشه حالا اگر شماره جلوش گذاشتی اشکال نداره
در ضمن شما درست کنید من آدرس وبلاگم میذارم برایم با پسوردش برایم کامنت بذارید
بازم ممنون ... بازم سپاس
منتظر درست کردن ایمیل و جواب شما در همینجا می مانم

امید جان آدرس وبلاگتو بده بفرستم برات ایملی که ساختم

امید طلایی دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:13

لطفا آدرس ایمیل رو برایم در این وبلاگ کامنت بذار
ممنون دوست عزیز ... خیلی محبت کردی
راستش نمیدانم چه جوری ازت تشکر کنم فقط از خدا میخوام که خدا هر آرزویی که داری در این ماه محرم برآورده کند
بازم تشکر

http://zarboolmasal.blogsky.com/

خواهش میکنم امید جان نیاز به تشکر نیست وظیفه بود در مقابل یه هم وطن. همه رو برات به طور خصوصی میذارم بعد که دیدی پاکش کن

امید طلایی سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:07

دوست عزیز سلام
متاسفانه بازم باز نمیشه و همون مطالب قبلی میگه
نمیدوم چرا باز نمیشه
راستش خیلی شرمنده ات هستم آخه توی زحمت افتادی
نمیدونم چیکار کنم
راستش دیگه خجالت میکشم از کسی بگم برای من کاری انجام بده
بهر حال از محبتی که کردی بسیار ممنون هستم و هرگز این محبت شما را فراموش نمیکنم ... در ضمن مطالب اون وبلاگ مال من نیست همه اش از اینجا و اونجا کپی کرده بودم گفتم اینم بهت بگم یه وقت فکر نکنی من آدم دروغگویی هستم
البته بازم چند بار دیگه تلاش میکنم اگه باز نشد دیگه از خیرش میگذرم
بهر حال ازت بسیار تشکر میکنم راستش خیلی شرمنده شدم

امید جان ایندفعه دیگه کار میکنه
اینم مدرکش.واینکه پسوورد رو کپی نکنه چون با فاصله کپی میشه
http://up.patmat.ir/images/evt2w16jfdxpkfsartga.png

امید طلایی سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:29

ای کاش این راهنمایی زودتر کرده بود ... راستش من همش کپی پست میکردم آخه یه ذره چشمانم ضعیف هست ... آلان که با راهنمایی شما حروف و اعداد را وارد کردم سریع باز شد نمیدونی چقذر خوشحال شدم ...
سپاس ... سپاس از محبتت ... سپاس دوست عزیز
نمی دونی چقدر خوشحالم کردی
ممنون ...
دستت را می فشارم ...
دمت گرم
شما خیلی مرد هستی ...
خدا حافظ دوست مهربان و فداکار

نوکرتم داداش وظیفه بود به خدا
خدا پشت وپناهت دوست عزیز
اگر امری بود در خدمتم

امید طلایی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:42

سهیل عزیز درود بر تو امیدوارم که حالت خوب باشد
راستش سهیل جان شرمنده هستم من را ببخش حقیقتش یکی از دوستان اون هم مثل من بلد نیست ایمیل درست کند اگر امکان دارد برای این دوستمان هم درست کن اسم او arash هست
اگر امکان دارد و فرصت داری برای او هم درست کن بخدا خیلی شرمنده هستم سهیل عزیز شرمنده
منتظر پاسخ نیک شما هستم
بخدا شرمنده خجالت میکشم راستش چیکار کنیم بلد نیستیم

سلام امیدجان خوبی
عزیز چندروزی هستش یاهو تمام دسترسی هایی که مشد میل ساخت بست بازم امتحان میکنم اگر شد چشم میسازم برات
ویرایش:دادا اسم کاملشو بگو بسازم

امید طلایی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:32

سهیل جان خیلی ممنون که به سرعت پاسخم را میدهی باور کن خیلی خوشحال میشم که به من اهمیت میدهی ... سهیل عزیز اسم این دوستم
آرش بصیری هست
arash basiri
لطفا عجله نکن سر فرصت درست کن من هر شب به وبلاگ شما سر میزنم اگر درست شد در همین وبلاگ خودت بنویس
سپاس سهیل جان راستش شما آدم مهربانی هستید که به دیگران کمک میکنی
از خدا میخوام که همیشه سالم و تندرست باشی بخصوص پدر و مادر عزیزت

داداشم ساخته شد
باز بیابگو چه جوری برا بفرستم .

امید طلایی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:36

سهیل جان لطفا اگر درست کردی در همون وبلاگ قبلی بنویس

http://zarboolmasal.blogsky.com/



سپاس سهیل عزیز شما خیلی هوای آدمهای تازه کار داری و من افتخار میکنم با شما آشنا شدم ... بازم تشکر سهیل عزیز

چشم
خواهش میکنم داداش وظیفه هستش باعث خوشحالیم هستش که برای شما کاری انجام میدم
امری بود در خدمتم

امید طلایی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:30

سهیل جان نمیدونم چه طوری ازت تشکر کنم بخدا خیلی آدم با غیرت و با معرفتی هستی ... خداوند شما را برای خانواده ات سالم و تندرست نگهدارد و همیشه به خوبی و خوشی در کنار خانواده مهربانت زندگی کنی ... راستش هیچ وقت یادم نمی رود که اوایل به دهها سایت مراجعه میکردم تا برایم ایمیل درست کنند اما نمیدانم چرا هیچکس به نوشته های من توجه نمیکرد و هیچکس محل نمیگذاشت حتی خاضر یودم مزد زحماتشون بدهم اما بازم کسی توجه نمیکرد آخه قرار بود داماد خواهرم بیچاره از دبی برای دختر خواهرم ویزا می فرستاد و ما احتیاج مبرمی به ایمیل داشتیم البته فکر نکنی داماد خواهرم آدم پولداری هست نه اون بیچاره در دبی در یک تعویض روغنی کار میکرد و شاگرد بود برای همین به او گفته بودند که از طریق ایمیل میشود فتوکپی شناسنامه ها را فرستاد و ما مدتها در به در ایمیل درست کردن بودیم و هیجکس درست نمیکرد حتی جواب ما را نمیدادند اما تو تنها کسی بودی که برای ما ایمیل درست کردی و بعد از یک هفته توانستیم فتوکپی شناسنامه دختر خواهرم را به دبی ایمیل کنیم
حالا من نمیدانم چگونه زحمت های تو را جبران کنم اگر جسارت نیست و اشکال ندارد لطفا شماره حسابت را بگو تا جبران کنم البته هر چند که وضع مالی من زیاد خوب نیست اما خوشحال میشوم که محبتت را جبران کنم

داداشم من خیلی خوشحل شدم تونستی حداقل نه تنها به تو بلکه به افرادی مثل داماد وافراد دیگه از خانوداه ات کمکی کنم
عزیز به کسی ربطی نداره چه کسی مایه داره چه کسی نیست هرکی هم واسه زندگیش سختی میکشه تا به اینجا رسیده
داداش من همه کارهایی که برات انجام رو در راه رضای خدا انجام دادم وهیچ هزینه هم از کسی نخواهم گرفت.
داداش من جز آرزو سلامتی برای خودت وخانواده ات چیزی نیمخوام به عنوان یه هم وطن
ودرآخر برام دعا کن کارهام رو روال بیوفته به مشکلاتی خوردم البته در دانشگاه
مرسی خوش باشی در زندگیت.

امید طلایی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:33

ممنون سهیل عزیز حتما برایت دعا میکنم تا در دانشگاهت موفق بشی
الحق و والاانصاف که مرد نازنینی هستی و به دیگران کمک میکنی
چشم حتما هم برای خودت دعا میکنم و هم برای سلامتی خانواده ات دعا میکنم

امیدوارم به همه آرزوهایت برسی ... انشالله

مرسی عزیز
باز امری بود من درخدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد