پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست، من عضو فیس‌بوک هستم

اظهارنظر شجاعانه وزیر ارشاد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نظر من فیس‌بوک از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی که عضو آن هستند، ارتباطات سالم و درستی دارند.
خبرگزاری فارس: فیس‌بوک را جزو مصادیق مجرمانه نمی‌دانم/ در فیس‌بوک عضو هستم.
به گزارش از فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز جمعه در حاشیه مراسم ختم مادر محمدعلی نجفی که در مسجد نور برگزار شد،




برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

  



در خصوص عدم انتشار روزنامه هم‌میهن و پیگیری آن اظهار داشت: هنوز نرسیدم پیگیری کنم و آن را دنبال می‌کنیم اما دلیل این مسئله هنوز روشن نیست.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درباره مجرمانه بودن استفاده از فیس‌بوک نیز یادآور شد:‌ اینکه فیس‌بوک از مصادیق مجرمانه بودن است، قابل بحث است. این مسئله را کمیته بررسی مصادیق مجرمانه بررسی می‌کند و تاکنون جلسه‌ای نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: فیس‌بوک یک شبکه اجتماعی است و به نظرم از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی که در آن هستند ارتباطات سالم و درستی دارند. بنده در فیس‌بوک حضور دارم و کسانی که با من در داخل و خارج کشور ارتباط دارند در این روزها بحث عاشورا و مسائل مختلف آن را مطرح می‌کنند.

جنتی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز این کمیته بررسی مصادیق مجرمانه تشکیل جلسه نداده است و وقتی تشکیل جلسه داد در این زمینه‌ها صحبت می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد