پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

بازی GTA V برای PC می آید + تریلر بازی

شرکت Rockstar بالاخره زمان انتشار بازی محبوب و هیجان انگیز خود یعنی Grand Theft Auto V را برای PC و نسل جدید کنسولهای بازی اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت، این نسخه از GTA V در پائیز امسال روانه بازار خواهد شد.
توسعه دهندگان این بازی دوست داشتنی در یک بلاگ اعلام کردند نسخه جدید این بازی مخصوص پلی استیشن 4، Xbox One و PC ارائه خواهد شد که با در نظر گرفتن پیشرفتهای اخیر در صنعت قطعات سخت افزاری رایانه های شخصی و کنسول های بازی نسل جدید...


http://up.patmat.ir/images/re4bksvaldihkprb7533.jpg

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید
  


و افزایش یافتن قابلیت های آنها، ویژگیهای گرافیکی و کیفیت صحنه های این بازی نیز به مراتب بالاتر از نسخه های قبلی خواهد بود. شما در این نسخه شاهد دید وسیعتر از نقشه شهر خواهید بود و عمق دید بیشتری خواهید داشت. جزئیات بیشتری از صحنه ها و موضوعات به چشم خواهد رسید و همچنین با ترافیک رفت و آمد بیشتری در خیابانهای شهر روبرو خواهد شد.

این بازی در ماه نوامبر به بازار آمد اما بدلیل اینکه شرکت Sony و Microsoft بسته توسعه نرم افزاری نسل جدید کنسول های خود را برای شرکت Rockstar ارسال نکرده بودند، این نسخه از بازی فقط برای پلی استیشن 3 و Xbox 360 ارائه شده بود. شما در نسخه PC هم شاهد ویژگیهای جدید خواهید بود. صحنه هایی زیبا از حیات وحش و طبیعت، کیفیت بالاتر شرایط آب و هوایی، جلوه های ویژه بسیار جذاب در زمان تخریب موانع و اشیاء و همچنین بالاتر رفتن کیفیت نمایش در جزئیات صحنه های بازی از جمله خصوصیات اضافه شده به نسخه PC است.



ضمناً Rockstar اعلام کرده است کسانی که قسمتهایی از این بازی را بر روی Xbox 360 و یا پلی استیشن 3 بازی کرده اند نیز این امکان را خواهند داشت تا فایل ذخیره بازی را بر روی کنسول های نسل جدید منتقل کنند و ادامه بازی را بدون از دست دادن کاراکتر انتخابی خود بر روی سیستم ارتقاء یافته پیگیری کنند. Rockstar همچنین اعلام کرد تنظیمات سفارشی کاربر در نسخه Grand Theft Auto Online نیز قابل استفاده خواهد بود و کاربران میتوانند با استفاده از کاراکتر شخصی خود در محیط اینترنتی نیز به بازی بپردازند.

این نسخه از بازی از هم اکنون قابل سفارش است اما هنوز از قیمت و زمان دقیق انتشار آن و اینکه ابتدا در کدام کشورها به فروش خواهد رسید اطلاعات رسمی ارائه نشده است. باید یادآور شویم تیزر تبلیغی این بازی نیز در نمایشگاه E3 توسط شرکت Sony به نمایش گذاشته شد که زیر می توانید آن را ببینید :

شهرسخت افزار

لینک تریلر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد