پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

بهترین نرم افزارهای رایگان ادیت ویدئویی در سال 2015 را بشناسید+دانلود

مهم نیست که چقدر پول دوربین داده‌اید یا چقدر مهارت دارید، بلکه اولین چیز انداختن نام و ادیت ویدئویی است که شما را وارد داستان ادیت ویدئویی می‌کند.

 نرم افزارهای ادیت ویدئویی در رده تجاری بسیار گران هستند و البته جزو بهترین‌ها که معمولاً استودیوهای بزرگو کوچک از آن استفاده می‌کنند.



برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

به گزارش  پایگاه خبری گرگان کامپیوتر وبه نقل از خبرآنلاین

اما آنچه کاربر خانگی نیاز دارد، یک ادیت سطح متوسط که بسیاری از کارها خودکار انجام شود و کاربر بتواند بخش‌های مورد نظر خود را جدا کرده و یک کلیپ از کار خود بسازد.

در این مقاله سعی می‌کنیم بهترین نرم افزارهای ادیت ویدئویی را که رایگان هستند، به شما معرفی کنیم که در سال 2015 جزو پرکاربردترین‌ها هم بوده‌اند:

 


شماره 1 - Windows Movie Maker



آخرین نسخه عرضه شده 16.4 است که در آوریل 2014 منتشر شده است. این برنامه یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای ادیت ویدئویی است که رایگان در اختیار کاربران ویندوزی قرار داده می‌شود.

لینک دانلود

 

 

شماره 2 - Kate's Video Toolkit



آخرین نسخه عرضه شده 1.8 است. فیچرهای معمولی دارد اما نرم افزار کار راه انداز برای تازه کارهاست. جداسازی یا به هم چسباندن قسمت‌های یک فیلم از کارهایی است که انجام می‌دهد. ایجاد سکانس ویدئویی با فایل صوتی کاربر از دیگر کارهایی است که انجام می‌دهد.

لینک دانلود

 

 

شماره 3 - WeVideo



سرویس ادیت ویدئویی مبتنی بر کلود کامپیوتینگ است که آخرین نسخه عرضه شده تا زمان انتشار خبر 1.8 است. به کاربران 5 گیگ فضا داده می‌شود و هر ماه می‌توان 5 دقیقه ویدئو از طریق آن روی یوتیوب، فیس بوک منتشر کرد.

لینک دانلود

 

 

شماره 4 - Avidemux



کوچک اما ادیتور پرقدرت که می‌توانید کلیپ‌های خوبی با آن بسازید. کارهایی که می‌توانید با ای ادیتور انجام دهید شامل: اضافه کردن لوگو، کراپ کردن و بریدن بخشی از تصویر، فیلیپ کردن تصویر، چرخاندن تصویری، شفاف سازی تصویری، از بین بردن نویز، کنتراست رنگ و ...

لینک دانلود

 

شماره 5 - VSDC Free Video Editor



کمی باید وقت صرف کنید تا با نرم افزار آشنا شوید. البته فایل کمک کننده خوبی ندارد اما اگر یاد گرفتید به کار کردن با آن علاقمند می‌شوید. بعد از ساخت پروژه می‌توانید فایل ویدئویی را روی موبایل بیاورید یا روی دیسک رایت کنید.

لینک دانلود

 

شماره 6 - MPEG Streamclip 1.2.1b6




حجم برنامه فقط 327 کیلوبایت است اما بعد از باز کردن فایل ویدئویی از روی سی دی و .. می توانیدف جدا سازی بخش‌های ویدئویی، کات کردن و ریختن بخشی از فایل روی فایل مورد نظر را به راحتی انجام دهید و با فرمت mp4 به صورت استریم داشته باشید.

لینک دانلود

 

 

شماره 7 - VirtualDub




کمی قدیمی است و فقط فرمت‌های AVI با آن ادیت می‌شود. اینترفیس ساده داشته و کلیپ‌هایتان را می‌توانید با فیلترهای مخصوص بسازید. شارپ کردن، بلور، تغییر سایز، چرخاندن تصویری، شفاف سازی، کنتراست رنگ از ویژگی‌های این ادیتور ویدئویی است.

لینک دانلود

 


شماره 8- Free Video Editor



نام نرم افزار قبلاً Free Video Dub بود که سورس ویدئویی را در اختیار می‌گیرد که گزینش بخشهای مورد نظر از جلو و عقب فیلم و ساختن کلیپ مورد نظر را می‌توان با آن انجام داد.

لینک دانلود

 

 

شماره 9 - Lightworks




اگر کمی حرفه ای تر باشید و نرم افزار پرقدرتی را بخواهید، این نرم افزار را به شما پیشنهاد می‌کنیم که ستی از ویژگی‌های خوبی را کنار هم چیده است تا بتوانید ویدئوی قابل قبولی را بسازید. ساخت فیلم با رزولوشن 720 پیکسل از دیگر مزیت‌های آن است. برای نسخه 12.5 باید پول پرداخت کنید تا ویژگی‌های جدید آن را دریافت کنید.

لینک دانلود

 

 

شماره 10 - Freemake Video Converter




بیشتر از همه مبدل ویدئویی است اما کارهای ادیت ویدئویی نیز می‌توانید با آن انجام دهید. ساخت نهایی فایل و ارسال روی یوتیوب از دیگر ویژگی‌های آن است.

لینک دانلود

 

 

شماره 11 - MoviePlus Starter Edition 1.0




تنها مشکلش این است که باید قبل از دانلود ، ثبت نام کنید. فرمت فایل هم به دو نوع AVI و WMV محدود است. اما ادیتور قدرتمندی است که افکت‌های تصویری خوبی را به شما عرضه می‌کند.

لینک دانلود

 

 

شماره 12 - Machete Video Editor Lite 4.2




کارویژه اصلی آن تریم کردن فایل ویدئویی است. فایل شما را کد گزاری مجدد نمی‌کند و بنابراین کیفیت اصلی دست نمی‌خورد.

لینک دانلود

 

شماره 13- Pinnacle VideoSpin 2.0



نرم افزار کمی قدیمی شده و فرمت AVI و WMV را پشتیبانی می‌کند. با گرفتن و پرتاب کردن فایل در تایم لاین ویدئویی شروع می‌کنید و فایل صوتی را اضافه می‌کنید. کار با این ادیتور آسان است.

لینک دانلود (لینک اصلی نیست)

 

 

شماره 14 - Wax 2.0e



ادیتور جالبی برای ترکیب فایل ویدئویی است.فیلترهای 3D نیز دارد و افکت‌های جذابی برای ساخت فایل ویدئویی در اختیار شما می‌گذارد.

لینک دانلود

 

 

شماره 15 - Wondershare Filmora 1.2.1.1



ادیتور ویدئویی که نه آسان است و نه خیلی سخت. هر کسی قادر به کار کردن با آن است. اینترفیس easymode کارهای پیچیده را به حداقل می‌رساند تا بتوانید فایل ویدئویی خوبی را با افزودن فیلترهای مناسب روی دی وی دی بریزید. نسخه رایگان متاسفانه فیلم را واترمارک می‌کند و برای حذف آن باید پرداخت کنید!

لینک دانلود

 

 

شماره 16 - PhotoFilmStrip 2.0.0



این برنامه بیشتر اسلاید شو می‌سازد تا کارهای دیگر. ویدئوی شما را به انیمیشن تبدیل می‌کند و افکت‌های خوبی هم برایش تعریف شده است.

لینک دانلود

 

 

شماره 17 - VideoPad Video Editor 4.10




ادیتور قدرتمند ویدئویی است که فرمت‌های مدرن را پشتیبانی می‌کند. اما نسخه رایگان محدودیت دارد!

لینک دانلود

 

 

شماره 18 - Jahshaka 2.0



برنامه ادیتور متن باز است که 2 بعدی و 3 بعدی و تصحیح رنگ و افکت‌های خوب و ... را در کنار هم قرار داده است.

لینک دانلود

 

 

شماره 19 - Shotcut 15.07



ادیتور اوپن سورس محبوب میان کاربران است که فرمت‌های زیادی را پشتیبانی می‌کند و برای حرفه ای‌ها طراحی شده است.

لینک دانلود

 

 

شماره 20 - ivsEdits LE 3.0.493




ادیتور بسیار حرفه ای با کلی ویژگی و فیچر قابل قبول برای ساخت انواع فایل‌های ویدئویی.

لینک دانلود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد