X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل
پایگاه خبری فناوری اطلاعات
 
 
تاریخ :  یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395
نویسنده :  soheil
حالت زوم دوانگشتی، چیز جدیدی نیست و تقریباً ده سال است که همه ما به آن عادت داریم. اما این ویژگی روز چهارشنبه راه خود را به‌سوی برنامه‌ای که بیشترین نیاز را به آن داشت نیز باز کرد؛ منظور شبکه اجتماعی عکس‌محوری است که همه ما را به نوعی به خود سرگرم کرده است: یعنی اینستاگرام.


برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


  
به گزارش پایگاه خبری گرگان کامپیوتروبه نقل از اینتابه نقل از CIO، شبکه اجتماعی اینستاگرام روز چهارشنبه اعلام کرد که کاربران این امکان را خواهند داشت تا نه‌تنها روی عکس‌ها، بلکه روی ویدیوهای اینستاگرام هم زوم کنند و این خبر بسیار خوشی برای کاربران است؛ چرا که دیرزمانی است که مایل بودند بتوانند از این ویژگی استفاده کنند. حالا با وجود این ویژگی جدید، شاید بدون اینکه خودمان هم متوجه باشیم، ساعت‌ها غرق در اینستاگرام بشویم.

اما داستان پشت پرده از این قرار است که اینستاگرام به‌تازگی پروفایل‌های تجاری را هم راه‌اندازی کرده و اگر شما محصولات شرکت دلخواه خود را دنبال می‌کنید، طبیعی است که مایل باشید برای داشتن نگاهی نزدیک، روی برخی از آنها زوم کنید.

گفتنی است در ماه ژوئن (تیر)، این شرکت اعلام کرد که روزانه ۳۰۰ میلیون تن از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه آن، از این برنامه استفاده می‌کنند. همچنین، گفته می‌شود کاربران در هر روز نزدیک به ۹۵ میلیون عکس و ویدیو را در اینستاگرام با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و این بدان معناست که تعداد زیادی از مردم دست‌کم روزی یک بار به این برنامه سر می‌زنند.


تعداد بازدید ها: 445166