پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

همه چیز درباره تغییر فرمت فایل‌های مختلف (قسمت ششم)

کارهای مفرح و جالب زیادی وجود دارد که با تبدیل فایل‌ها در کامپیوتر خود می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. می‌توانید عکس‌ها را به ویدیو، ویدیوها را به آواتارهای متحرک (تصاویری که در بسیاری از سایت‌ها و سرویس‌ها به‌عنوان نماد هویت استفاده می‌شود)، متن را به صوت و عکس را به متن تبدیل کنید و کارهای مشابه فراوان دیگری که انجام آن‌ها امکان‌پذیر است. اگر کاست‌های کهنه‌ای دارید که گوشه‌ای خاک می‌خورند، می‌توانید با تهیه نسخه‌های دیجیتال از آن‌ها، زندگی دوباره‌ای به کاست‌های خود بدهید

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

و نتیجه را در وب به‌اشتراک بگذارید یا روی سی‌دی و دی‌وی‌دی رایت کنید. علاوه بر این، چرا آیکون‌های خاص خود را با استفاده از تصاویر دلخواهتان نمی‌سازید؟همه این کارها را می‌توان با استفاده از برنامه‌های رایگان یا تحت وب انجام داد. در این مقاله مفصل درباره تبدیل فایل‌ها، به چگونگی انجام این کارها خواهیم پرداخت.

تبدیل فایل‌های ویدیویی به آواتار

تصاویر متحرک GIF فرمت بسیاری مناسبی برای استفاده به‌عنوان آواتار یا نماد هویت در فروم‌ها و امثال آن‌ها هستند و شما نیز به‌راحتی می‌توانید یک GIF مخصوص به‌خود را داشته باشید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید یک کلیپ ویدیویی کوتاه و یک برنامه رایگان با نام SUPER است.

1- بخش مورد نظر کلیپ خود را با استفاده از یک ابزار رایگان ویرایش فیلم همچون AVCutty  ببُرید و آن را با فرمت AVI روی هارد ذخیره کنید. SUPER را باز کنید. در برنامه راست‌کلیک کرده و گزینه Add Multimedia File(s) (م 1) و سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید. با این کار ویدیوی شما در پانلی در پایین پنجره ظاهر می‌شود.

2- روی دکمه Output Container (م 1) کلیک کنید و GIF را انتخاب کنید. صدا غیر فعال شده‌است (2) و شما فقط می‌توانید اندازه (3) و کیفیت (4) تصویر را تغییر دهید. روی Encode (Active Files) (م 5) کلیک کنید تا GIF مورد نظر درست شود. برای مشاهده نتیجه می‌توانید فایل به‌دست آمده را در یک مرورگر درگ کنید.

منبع:ماهانه شبکه



قسمت اول مقاله

قسمت دوم مقاله

قسمت سوم مقاله

قسمت چهارم مقاله

قسمت پنجم مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد